frankavlingetillludwigsburg

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Frida Larsson - 12 juli 2013 13:19

Så vad ägnas lektionerna så här i slutet av årtet åt? Inte är det vad som står på schemat iallafall. Både igår på tyskan och idag på religionen spelade vi ett spel som heter Warwolf. Det ett rollspel går ut på att byborna ska ha i hjäl varulvarna och vice versa. Idag hade jag bara religion i skolan och det var troligtvis min livs sista religionslektion. Likaså som att jag haft mina sista bild-, erdkunde- och ekonomikektioer. För nästa vecka bär det av på skolresa till Berlin. Och de två sista dagarna innan avslutningsdagen den 24:e, händer det inte så mycket. Eller på en av dagarna ska min årgång på någon föreläsning om jag förstått det rätt. Vi får väl se vad som händer, helt enkelt.   

Frida

Ovido - Quiz & Flashcards