frankavlingetillludwigsburg

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Frida Larsson - 23 juli 2013 12:15

Inte kunde jag tro att ordet Hizefrei kunde ha så stor inverkan på folk. När vi fick reda på det blev alla helt galna och näst intill hoppade runt av glädje. Hizefrei är när eftermiddagsundervisningen blir inställd för att det är för varmt ute. Det påverkade inte mig, eftersom jag ändå slutade 11.10 idag. Det konstiga är att vi fick Hizefrei idag och inte igår, när det var två grader varmare. Men det gör ju inget, för imorgon slutar skolan!


Det var folk som ville säga hejdå till mig idag i skolan, men det ville inte jag, för min hjärna har inte riktigt fattat att jag ska sluta på Mörike Gymnasium imorgon och kanske aldrig mer sätta min fot på skolan eller träffa mina mitschüler. Men än så länge är jag glad och sparar eventuella tårar till imorgon. 


Frida

Ovido - Quiz & Flashcards