frankavlingetillludwigsburg

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Frida Larsson - 5 mars 2013 20:53

I lördags målade jag mina naglar i gråsvart. Det jag inte visste då var att våren skulle komma och att det skulle bli alldeles för dystert med naglarna i de färgerna. När jag kom hem från skolan satte jag mig i solen och målade nytt. Lite vårigare den här gången. Grönt med gula prickar. Jag blev inte helt nöjd, men det är iallafall bättre än vad jag hade innan. Lite dummt är det ändå, eftersom jag lovat mina stackars naglar att inte använda remover så ofta, max en gång i veckan. Det löftet har det inte gått så bra att hålla. Denna veckan är jag redan uppe i två gånger. På kvällen cyklade jag till scouterna dessutom. Jag trotsade alla uppförsbackar och var nästan snabbare än bussen. Men det som förvånade mig mest var vad jag hade på mig. På benen endast ett par tights och på överkroppen linne, WSJ-tröja och stickad ylletröja. Jag är lycklig nu när våren är här och jag inte behöver ha på mig massa tjocka jackor och tunga skor. Och om 25 dagar kommer Fia hit och då blir det ännu bättre.


Frida

Ovido - Quiz & Flashcards