frankavlingetillludwigsburg

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Frida Larsson - 11 april 2013 19:42

Idag hade jag 6 stundar i skolan. Och jag kunde räcka upp handen på alla lektionerna! Jag blir så barnsligt glad och nöjd med mig själv när jag lyckas räcka upp handen här i Tyskland. För en tid sedan bestämmde jag mig för att jag ska skriva med på nästa matteklausur. Det betyder att jag måste anstränga mig massor på lektionerna för att förstå. Men nu börjar jag fatta lite mer och även om jag har lite svårt att erkänna det för mig själv, är inte mattelektionerna lika tråkiga och obegripliga mer. Jag antar att det är bra. Sen kollade jag på listan över lektionsändringar och såg att alla mina lektioner imorgon är inställda. På eftermiddagen åkte jag in till stan för att prova kläder och skor med Eileen. Om 20 minuter börjar Germanys next Topmodel och det blir nog skoj. 


Frida

Ovido - Quiz & Flashcards