frankavlingetillludwigsburg

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Frida Larsson - 18 april 2013 20:18

Första grattiset går till min lillebror som plötsligt gått och blivit stor. Hela 15 år. Grattis Viktor. Tänkte att jag kunde ju lägga in en in bild på dig men den enda jag hade var en från när du är kanske 7 år och står i gult regnställ och högtrycks tvättar soptunnan. Jag har en svag känsla av att det bli bäst stämning om jag låter bli att dela med mig av den.


Dagens andra grattis går till värdpappa som idag vunnit över mig i Backgammon för första gången. Men den glädjen unnar jag honom och får väl ta förlorarpriset med att tömma diskmaskinen imorgon.


Dessutom ett extragrattis till alla som känner sig träffade, tillexempel Mathilda som också har födelsedag idag.


Frida

Ovido - Quiz & Flashcards