frankavlingetillludwigsburg

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Frida Larsson - 22 april 2013 17:25

Spanskaprov har jag redan skrivit. Även några tafatta försök med gamla klassen. Men det är faktiskt först idag som jag skrivit ett riktigt prov, på samma villkor som de andra. Ett ekomomiprov dessutom. Till min nackdel var det bara 3 (som gav 20, 15 och 25 poäng) uppgifter som man var tvungen att skriva hela meningar i. Torts mina aningen bristande tyskakunskaper tycker jag att jag lyckades bra. Det återstår att se om läraren har samma åsikt. Eller bristande och bristande, det enda ordet som jag kände att jag inte kunde var ”råvaror” och vilken artikel ordet ”Grafik” har. Men jag tror att det gick bra ändå. Om inte så är jag nöjd ändå. Väldigt nöjd faktiskt!


(Här kunde ju varit en fräsig bild på en supernöjd tjej, men det får bli en annan gång)


Frida

Ovido - Quiz & Flashcards