frankavlingetillludwigsburg

Alla inlägg under maj 2013

Av Frida Larsson - 6 maj 2013 19:31

 

Versailles

   

Uppe i Eiffeltornet

     

Jag framför Notre Dame

 

Champs-Élysées


Frida


Av Frida Larsson - 5 maj 2013 20:43

Nu är jag hemkommen från ett vårigt Paris. Jag tänkte visa en massa blider, men det fanns för många på kameran för att jag ska kunna orka göra det nu. Kommer kanske imorgon, om vädret är halvdåligt. Om inte så är jag ute och tränar på att hoppa hopprep inför betygssättningnen i hopprepshoppning på gympan om några veckor. 


Frida

Av Frida Larsson - 2 maj 2013 14:43

Gårdagen tillbringades i en klättersele och orange hjälm på 4-10 meters höjd. Det var skoj. Fast jag märker i armhålsmuskulaturen (finns det ens något som heter så?) att jag inte gjort något liknadnde på länge. Det gör det samma. Kul var det iallafall. 

Nu ska jag försöka mig på ett seriöst försök till att påbörja det som ska bli min presentation om Sverige. Den sjätte juni ska jag prata inför min tyskaklass om Sverige och det känns som att jag står utan idéer. Men om jag försöker komma på något så blir det säkert bra i slutändan. Dessutom har jag mer än en månad på mig. 


Frida

Ovido - Quiz & Flashcards