frankavlingetillludwigsburg

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Frida Larsson - 25 februari 2013 17:42

Jag är ju ganska knasig när jag tänker efter. Brev är något som jag älskar att få. Att öppna brevlådan och hitta ett kuvert som det, med personlig handstil, står Frida Larsson på. Nu har det varit lite tommt i brevlådan en tid. Och så idag låg där ett ensamt vitt kuvet som det stod Frida på. Vad glad jag blev då! Sen funderade jag lite och kom fram till att jag mest skickat vykort senaste tiden, och de får man ju i regel inget svar på. Så jag gick in läste brevet, från min kära moder och kom fram till att om jag ska få några brev av mamma eller mormor oftare, måste jag ju så klart skriva själv också. Gissa vad jag ska ägna eftermiddagen åt? 


Okej, jag vet att detta låter som ett desperat sätt att få fler brev. Det var inte så jag tänkte när jag började skriva. Men nu vet ni...


Frida

Ovido - Quiz & Flashcards