frankavlingetillludwigsburg

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Frida Larsson - 11 juni 2013 15:53

Okej, vi går rakt på sak. Jag skrev matteprov idag och det gick sämmre än jag förtjänat (efter allt mitt övande). Sur som ett bi åkte jag hem efter sista lektionen och tyckte synd om mig själv. När jag kom hem så hade värdfamiljen redan ätit. Det var surkålsgratäng. Det tyckte värdmamma passade bra, sa hon, efter det att jag informerat om mitt mindre nöjda humör. Då kunde jag inte låta bli att le och nämnde något liknande med att två negativa blir ju positivt. Nu har jag "hämtat" mig lite och inser att jag nog kan vara lite nöjd med min matteinsats iallafall. För jag skrev något på var uppgift och det är inte mitt fel att tyskan var svårare än matten. Nu är det nya tag som gäller, för på torsdag har jag geografiprov. 


Frida

Ovido - Quiz & Flashcards