frankavlingetillludwigsburg

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Frida Larsson - 27 juni 2013 20:18

För 300 dagar sedan klev jag av flygplanet i Stuttgart. Dagen har firats genom att först vara i skolan. Jag hade 6 stundar. När jag kom hem bakade jag dammsugare. Sedan var jag ute och joggade. En helt vanlig dag helt enkelt. Trevligt det också. 


Dessutom har jag gått och fått lite dåligt samvete, eftersom jag bra gärna skulle vilja vara på två platser vid samma tid och samma dag. Värdsyster bli nämligen 14 år och bjudit på kalas. Det låter ju trevligt, men jag har bokat in mig på värdmosters bröllop. Jag ska försöka göra det bästa av situationen och värdsyster menade att jag kunde komma med överkroppen till henne och med benen på bröllopet. Vi får väl se hur det går med delandet av mig. Det går säkert på något sätt. 


Frida

Ovido - Quiz & Flashcards