frankavlingetillludwigsburg

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Frida Larsson - 21 december 2012 14:37

Jullov. Ett lov för julen. Eller ett lov från julen. Det är upp till var och en att bestämma. Själv gillar jag julen och tänker fira den här i Tyskland. Julafton kommer firas här i LB och sen kommer det göras lite utflykter till släktingar runt om i landet. Just nu står väskan packad för första turen. Jag ska få rida imorgon. Något jag inte gjort på ca 3 månader. Idag hade jag på mina ridbyxor för första gången på 3,5 månader. De var nytvättade och var tvungna att töjas lite innan premiärridningen imorgon. Det var en underlig känsla med ridbyxor efter så lång tid. Lixom när man är van att ha på sig de varje dag annars. Det blir inga bilder idag, eftersom jag lyckats tappa bort min kamera någonstans på mitt rum. Senast jag använde den var i Kassel och sen när jag överförde bilderna till datorn. Das heisst: Den borde vara någonstans under stöket på mitt glov. Men jag har städat här minst en gång sen kassel. Så jag har nog städat undan den på ett "bra" ställe. Jag får väl leta helt enkelt. 


Frida 

Ovido - Quiz & Flashcards