frankavlingetillludwigsburg

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Frida Larsson - 5 januari 2013 16:49

Igår cyklade jag in till stan och köpte kuvert och frimärken. Idag tog jag en promenad till näst närmsta brevlåda för att posta de 6 brev jag färdigställt igår. Jag tog även lite bilder på "vardagssaker" här i tyskland, för jag tänkte göra lite Kävlinge vs. Ludwigsburg. När jag sen kom hem och kollade på bilderna jag tagit och jämförde de med bilderna jag tog av Kävlinge i sommras blev det lite tråkig stämning, eftersom det var så soligt och grönt på Kävlingebilderna, medan här var väldigt grått höstvinterväder. Det får bli en annan dag jag lägger upp det, då jag tagit lite fler bilder och även kan visa Ludwigsburgs fina sida, trots allt grått. Jag och familjen har även varit och bowlat idag. I första och andra rundan lyckades jag komma någonstans utanför prispallen. Sista rundan däremot kämpade jag mig upp på en andraplats, vilket jag är ganska nöjd med. Det är ju inte mitt fel att värdpappa har tur (eller är det skicklighet) hela tiden. Nu vankas snart mat, vilket är bra för jag är hungrig!


Frida

Ovido - Quiz & Flashcards