frankavlingetillludwigsburg

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Frida Larsson - 23 januari 2013 17:04

Jag har tre dagar kvar hos min nuvarande familj nu. Det känns lite konstigt. Men jag är övertygad om att det kommer bli lika bra i nya familjen. Jag började packa hemma i Sverige en dryg vecka innan jag åkte hit. Här har jag bara lagt ner mina gamla skolböcker i en kartong. Resten av mina saker är utspridna i mitt rum och på lite diverse platser i huset. Bland annat så ligger en receptbok bakom brödlådan. Min skolväska ligger (för tillfället) under ett bord i hallen. En mössa ligger någonstans som jag inte vet. Men jag tänker så här, när jag någon gång i dagarna packar ner alla sakerna kommer kanske min mössa fram. Och det vore kanske trevligt. Jag har annars inte så många mössor. Eller jag har 3 stycken. En med en snögubbe på, en blå med fuskpäls och så den försvundna som är ganska neutral. Jag skrev ju spanskaprov idag. Jag tyckte jag pluggat på ganska bra, men frågorna i provet mostvarade inte riktigt vad jag pluggat på, tyvärr. Borde väl egentligen träna vidare på mina engelskaglosor för på testet nästa fredag ska jag ha fler rätt än senaste glostestet i engelska. 


Frida

Ovido - Quiz & Flashcards